KUNDEPORTAL

OPGAVESTYRING I ADMINISTRATIONEN

Professionaliser din virksomhed og kontakten med dine kunder. EfficaXII’s Kundeportal er et online værktøj til opgavestyring i administrationen, samt styring af digitale bilag og dokumenter.

Du kan sikkert og krypteret, dele data mellem din virksomhed og dine kunder. Slip for bøvl med ny lovgivning om opbevaring og deling af data.

Fordele med EfficaXII’s Kundeportal:

  • Effektiviser og standardiser arbejdsgange og opgavestyring i administrationen 
  • Få overblik over delt data med flere i organisationen
  • Undgå usikre e-mails
  • Sikker dokumentation og arkivering af data
  • Nem og overskuelig opgavestyring i administrationen
  • Fremstå professionel i din kommunikation

Brugerfladen kan tilpasses med navn, logo, design og farver, så dine kunder får en professionel og troværdig oplevelse af din virksomhed.

Opgavestyring i administrationen

Med EfficaXII kundeportalen får du professionaliseret opgavestyringen i administrationen. Kundeportalen indeholder en lang række værktøjer som simplificere og digitalisere virksomheden økonomistyring.

Funktioner

  • Dashboard med oversigt over kommunikation, opgaver i administrationen og delt data
  • Værktøj til opgavestyring
  • Professionel rapportering
  • Skabeloner til stamdata og arkiv
  • Login med to-faktorgodkendelse og tildeling af forskellige rettigheder
 

Med dit køb af EfficaXII Kundeportal vil du få effektive processer og som følge heraf større dækningsgrad.

procesoptimering firma

Kom i gang med EfficaXII, udgiften er tjent hjem den første måned!

økonomistyring

Økonomi

Opnå bedre økonomiske resultater og styrk likviditeten med EfficaXII. Virksomheder med effektive og skarpe arbejdsprocesser er mindre sårbare overfor udsving i f.eks. konjekturer eller kundesammensætninger. EfficaXII sikre enkel opgavestyring i organisationen, og skaber et fælles overblik.

Opnå bedre økonomiske resultater og styrk likviditeten med EfficaXII. Virksomheder med effektive og skarpe arbejdsprocesser er mindre sårbare overfor udsving i f.eks. konjekturer eller kundesammensætninger.

Oplever din virksomhed svingende likviditet?

Med EfficaXII som værktøj til opgavestyring i administrationen får du en samlet portal til håndtering af alle opgaver i regnskabsafdelingen.

driftsoptimering

Stabil drift med opgavestyring i administrationen

Din virksomhed skal være omstillingsparat, så den kan komme stærkt igennem f.eks. en pandemi, inflation, når energipriserne stiger eller ny lovgivning som den nye bogføringslov bliver indført.

Få en stabil og fleksibel virksomhed med EfficaXII. For at kunne forudsige hvad der påvirker dine økonomiske resultater og likviditet, kræver det overblik og en effektiv drift. Så er din virksomhed forberedt, når verden ændrer sig.

Har din virksomhed været påvirket?

ledelsesrapportering

Arbejdsglæde i administrationen

Arbejdsglæde hos dine medarbejdere, er måske den vigtigste vej til succes for din virksomhed. 

EfficaXII hjælper dig til at skabe et godt arbejdsmiljø f.eks. gennem en god onboarding, medarbejderindflydelse og forståelse for

virksomhedens værdikæde. Ansvarsfordeling og beføjelsesrettigheder er også vigtige fokusområder. Opgavestyring i administrationen er en væsentlig måde at sikrer at alle er klar over de opgaver de har.

Din vej til et godt arbejdsmiljø starter hos den enkelte medarbejder. Sammen kan I skabe skarpe arbejdsprocesser.

opgavestyring excel

Vidensdeling

Være bedre rustet når der opstår sygdom, eller en medarbejder fratræder sin stilling med EfficaXII. Fraværet af en vidensperson i din virksomhed kan pludselig opstå, og hvis du ikke har den rette dokumentation af arbejdsprocesser på plads, kan det i sidste ende koste din
virksomhed penge.

EfficaXII hjælper dig til en stærkere organisation gennem vidensdeling så din virksomhed opnår større fleksibilitet med den rette dokumentation af arbejdsprocesser. Det gør jer stærke ved fravær af videnspersoner, ændringer af medarbejdersammensætning og f.eks. ved brug af vikarer.

Hvor gode er I til at dele viden?